dc.contributor.advisor |
Pecháček, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Jakubec, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T11:41:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T11:41:11Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22403
|
|
dc.description.abstract |
Tato závěrečná bakalářská práce řeší prezentaci a propagaci módní značky MODEST APPAREL. Součástí této propagace je sada POP materiálů určených primárně k uskladně-ní, prezentaci produktů a případné možnosti umístění do obchodů a na festivaly. Tato POP sada, svou možností nejrůznějších kombinací, je vhodná jak pro samotné uskladnění, tak pro sezení a nespočet dalších kombinací. Dále je to obal na triko, jehož hlavní výhodou je snadná a rychlá manipulace při distribuci. V neposlední řadě je to samotný vizuální styl značky spojený s doprovodnými grafickými prvky, tiskovinami a webovou prezentací. V teoretické části jsou zmíněny pojmy jako je merchandising, branding, obalový design, pou-žití a funkce POP materiálů a jejich historie na českém trhu. Projektová část obsahuje spe-cifikaci a technické parametry samotných částí POP sady, obalu na trika a SWOT analýzu, která zjišťuje možná rizika a příležitosti značky MODEST APPAREL. |
cs |
dc.format |
44 s (44 192 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
20473595 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
obal
|
cs |
dc.subject |
POP
|
cs |
dc.subject |
ekologie
|
cs |
dc.subject |
skromnost
|
cs |
dc.subject |
inovativnost
|
cs |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
packaging
|
en |
dc.subject |
POP
|
en |
dc.subject |
ecology
|
en |
dc.subject |
modesty
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.title |
Propagace módní značky MODEST APPAREL |
cs |
dc.title.alternative |
Promotion of the MODEST APPAREL Fashion Brand |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Baroňová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This final bachelor's thesis solves the presentation and promotion of fashion brand MODEST APPAREL. Part of this promotion is a set of POP materials designed primarily to storage, product presentation and possible options for placement in stores and festivals. This set of POP its various possible combinations is very suitable for storage and seating and countless other combinations. Then there is the t-shirt package, whose main advantage is the quick and easy handling during distribution. Finally, it is very visual style of the brand associated with supporting graphic elements, printed materials and web presentations. The theoretical part mentioned concepts such as merchandising, branding, packaging design, use and function of POP materials and their history on the Czech market. The practical part includes a specification and technical parameters of the POP, packaging of the t-shirts and the SWOT analysis that identifies potential risks and opportunities of MODEST APPAREL brand. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/130
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - 3D design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - 3D Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
27705
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|