Propagace módní značky MODEST APPAREL
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace módní značky MODEST APPAREL |
Autor: |
Jakubec, Michal
|
Vedoucí: |
Pecháček, Ivan
|
Abstrakt:
|
Tato závěrečná bakalářská práce řeší prezentaci a propagaci módní značky MODEST APPAREL. Součástí této propagace je sada POP materiálů určených primárně k uskladně-ní, prezentaci produktů a případné možnosti umístění do obchodů a na festivaly. Tato POP sada, svou možností nejrůznějších kombinací, je vhodná jak pro samotné uskladnění, tak pro sezení a nespočet dalších kombinací. Dále je to obal na triko, jehož hlavní výhodou je snadná a rychlá manipulace při distribuci. V neposlední řadě je to samotný vizuální styl značky spojený s doprovodnými grafickými prvky, tiskovinami a webovou prezentací. V teoretické části jsou zmíněny pojmy jako je merchandising, branding, obalový design, pou-žití a funkce POP materiálů a jejich historie na českém trhu. Projektová část obsahuje spe-cifikaci a technické parametry samotných částí POP sady, obalu na trika a SWOT analýzu, která zjišťuje možná rizika a příležitosti značky MODEST APPAREL. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22403
|
Datum:
|
2012-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav vizuální tvorby |
Studijní obor:
|
Multimedia a design - 3D design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
27705
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet