dc.contributor.advisor |
Chudá, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Hanko, František
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T08:50:09Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T08:50:09Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22357
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je vytvořit diagnostický nástroj ? didaktický test pro měření počítačové gramotnosti sestavený z učiva informačních a komunikačních technologií podle RVP, jeho funkční ověření a provedení korekce diagnostického nástroje a baterie otázek. Teoretická část práce je zaměřena na základní názvosloví, možnosti diagnostiky počítačové gramotnosti a na analýzu rámcového vzdělávacího programu pro základní školu. Praktická část je tvořena ve formě projektu a seznámí čtenáře s tvorbou didaktického testu v elektronické a papírové podobě, jejich ověřením na základní škole a závěrečnou korekcí diagnostického nástroje a baterie otázek. Baterie otázek je tvořena v LMS Moodle. |
cs |
dc.format |
86 s. (146272 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
27058165 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
PC gramotnost
|
cs |
dc.subject |
RVP
|
cs |
dc.subject |
informační gramotnost
|
cs |
dc.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
ECDL
|
cs |
dc.subject |
didaktický test
|
cs |
dc.subject |
tvorba diagnostického nástroje
|
cs |
dc.subject |
PC literacy
|
en |
dc.subject |
RVP
|
en |
dc.subject |
information literacy
|
en |
dc.subject |
educational diagnostics
|
en |
dc.subject |
ECDL
|
en |
dc.subject |
didactic test
|
en |
dc.subject |
creation of a diagnostic tool
|
en |
dc.title |
Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Possibilities and Limits of Pedagogical Diagnostics of Computer Literacy in Primary Schools |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Švrčinová, Linda |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the work is to create a diagnostic tool ? didactic test for measurement of computer literacy, consisting of the information and communication technologies curriculum by RVP, another aim is the tool correction and its functions verification, and correction of battery of questions. The theoretical part is focused on basic terminology, possibilities of computer literacy diagnostic and analysis of general education program for elementary school. The practical part is made in form of project, which makes readers familiar with the process of creating the didactic test in electronic and paper form, their verification in elementary school, and the final correction of the diagnostic tool and the battery of questions. The battery of questions was created in LMS Moodle. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/154
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
26365
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-17 |
|
local.subject |
počítačová gramotnost
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
computer literacy
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |