Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Herold, Miroslav
dc.contributor.author Horká, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-08T08:31:24Z
dc.date.available 2013-10-08T08:31:24Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22344
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou věrnostních programů a vztahů se zákazníky. Na základě provedené marketingové analýzy se dále soustřeďuje na problematiku efektivní marketingové komunikace ve specifickém prostředí B2B a hodnocení spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou v rámci segmentu hydroizolačních fólií analyzovány současné aktivity firmy Fatra, a.s. v oblasti jejích vztahů se zákazníky včetně komunikace a srovnání výsledků této analýzy s aktivitami konkurenční firmy v této oblasti. Hlavním výstupem práce je návrh věrnostního programu, který vychází z výše uvedených analýz. cs
dc.format 92 s. (98 815 znaků) cs
dc.format.extent 1692216 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject zákaznická věrnost cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject B2B cs
dc.subject Fatra cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject hydroizolační fólie cs
dc.subject CRM en
dc.subject customer loyalty en
dc.subject customers en
dc.subject marketing communication en
dc.subject B2B en
dc.subject Fatra en
dc.subject loyalty scheme en
dc.title Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra cs
dc.title.alternative Building of Loyalty Scheme in Fatra Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the issue of loyalty programs and relationships with customers. On the basis of carried out marketing analysis it is focused on the issue of effective marketing communication in specific B2B background and customer satisfaction rating. In the practical part there are analyzed current activities of Fatra company in segment of waterproofing foils in ambient relationships with customers including communication and matching results of this analysis with competing companies activities in this area. The major output of the bachelor thesis is a concept of loyalty scheme which follows the analyses mentioned above. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27916
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
horká_2012_bp.pdf 1.613Mb PDF View/Open
horká_2012_vp.pdf 566.1Kb PDF View/Open
horká_2012_op.pdf 393.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account