Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra |
Autor: |
Horká, Martina
|
Vedoucí: |
Herold, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou věrnostních programů a vztahů se zákazníky. Na základě provedené marketingové analýzy se dále soustřeďuje na problematiku efektivní marketingové komunikace ve specifickém prostředí B2B a hodnocení spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou v rámci segmentu hydroizolačních fólií analyzovány současné aktivity firmy Fatra, a.s. v oblasti jejích vztahů se zákazníky včetně komunikace a srovnání výsledků této analýzy s aktivitami konkurenční firmy v této oblasti. Hlavním výstupem práce je návrh věrnostního programu, který vychází z výše uvedených analýz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22344
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
27916
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet