Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomaštík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Souček, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T08:04:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T08:04:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22330
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá marketingovou strategií ve společnosti Allianz pojišťovna a.s. Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii, zhodnotit a navrhnout možné změny pro zlepšení současného stavu s využitím teoretických poznatků. Práce je rozdělena do teoretické a praktic-ké části. Teoretická část se zabývá poznatky získanými z odborné literatury, vlastními zna-lostmi a jejich využitím v praxi. Praktická část zkoumá a analyzuje současný stav ve společ-nosti, stanovené marketingové cíle, hodnotí a porovnává získané informace a pomocí teoretic-kých poznatků určit volbu vhodné strategie. Jedním z hlavní údaji bude probíhající kampaň pro podporu strategie společnosti. |
cs |
dc.format |
69 s. (54 827 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2138236 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
mediální mix
|
cs |
dc.subject |
Marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
media mix
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Strategy in the Company Allianz insurance Joins Stock Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taraba, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2012-10-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis refers about marketing strategy in Allianz insurance Joins Stock Company. The aim this thesis is analysing marketing strategy, evaluting and suggest possible changes to improve the current situation with using of theoretical knowledge. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the knowledge derived from scientific literature, my own knowledge and wxperience in practice. The practical part examines and analyzes the current status in this company, set marketing targets, evaluates and compares the information and use theoratical knowledge to determine the choice of appropriate strategies. One of the main indication will be ongoing campaign to support the strategy of this company. |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27052
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-11 |
|
local.subject |
strategický marketing
|
cs |
local.subject |
pojišťovny
|
cs |
local.subject |
strategic marketing
|
en |
local.subject |
insurance companies
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account