Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s.
Autor: Souček, Miroslav
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Tato práce se zabývá marketingovou strategií ve společnosti Allianz pojišťovna a.s. Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii, zhodnotit a navrhnout možné změny pro zlepšení současného stavu s využitím teoretických poznatků. Práce je rozdělena do teoretické a praktic-ké části. Teoretická část se zabývá poznatky získanými z odborné literatury, vlastními zna-lostmi a jejich využitím v praxi. Praktická část zkoumá a analyzuje současný stav ve společ-nosti, stanovené marketingové cíle, hodnotí a porovnává získané informace a pomocí teoretic-kých poznatků určit volbu vhodné strategie. Jedním z hlavní údaji bude probíhající kampaň pro podporu strategie společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22330
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 27052


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
souček_2012_bp.pdf 2.039Mb PDF Zobrazit/otevřít
souček_2012_vp.pdf 87.82Kb PDF Zobrazit/otevřít
souček_2012_op.pdf 43.58Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet