dc.contributor.advisor |
Gregarová, Helga
|
|
dc.contributor.author |
Vágnerová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T04:19:00Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T04:19:00Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22252
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zjištění spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. Porovnání vztahu mezi cenou a kvalitou jako hlavního aspektu rozhodování zákazníků při jejich nakupování. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a jeho postupy, řízení vztahů se zákazníky a jejich kupním chováním. V rámci podpory prodeje se orientuje na analýzu spokojenosti zákazníků a možnosti segmentace. V praktické části je charakterizováno prostředí firmy, její zákazníci a tržní segmentace. Dále praktická část obsahuje dotazníkové šetření sledované problematiky. V závěru této práce jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření a navrhnuta doporučení. Tato doporučení by měla vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a jejich opětovnému nákupu. Také ke zvýšení prodeje, zisku a udržení dobrého postavení na trhu. |
cs |
dc.format |
68 s. |
cs |
dc.format.extent |
1112439 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Analysis of Customer Satisfaction
|
en |
dc.subject |
Questionnaire Survey
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
Segmentation
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Customer Satisfaction in Company Spur a.s. as a Part of the Communication Mix |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on determining the current satisfaction of company SPUR Inc. Compare the relationship between price and quality as the main aspect decision-making customers in their shopping. The theoretical part deals with the marketing research and its processes, customer relationship management and their purchasing conduct. Sales promotion focuses on the analysis of customer satisfaction and market segmentation. The practical part is characterized the company environment, its customers and market segmentation. Below, the practical part contains questionnaire survey monitored issues. In conclusion the results of the questionnaire survey along with proposal recommendation. These recommendation should lead to increase customer satisfaction and their repeated purchase. Also to increase sales, profits, and maintain a good position in the manufacturing market. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27996
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|