Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Helga
dc.contributor.author Vágnerová, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-08T04:19:00Z
dc.date.available 2013-10-08T04:19:00Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22252
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na zjištění spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. Porovnání vztahu mezi cenou a kvalitou jako hlavního aspektu rozhodování zákazníků při jejich nakupování. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a jeho postupy, řízení vztahů se zákazníky a jejich kupním chováním. V rámci podpory prodeje se orientuje na analýzu spokojenosti zákazníků a možnosti segmentace. V praktické části je charakterizováno prostředí firmy, její zákazníci a tržní segmentace. Dále praktická část obsahuje dotazníkové šetření sledované problematiky. V závěru této práce jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření a navrhnuta doporučení. Tato doporučení by měla vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a jejich opětovnému nákupu. Také ke zvýšení prodeje, zisku a udržení dobrého postavení na trhu. cs
dc.format 68 s. cs
dc.format.extent 1112439 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza spokojenosti zákazníků cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Analysis of Customer Satisfaction en
dc.subject Questionnaire Survey en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject Segmentation en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu cs
dc.title.alternative Analysis of Customer Satisfaction in Company Spur a.s. as a Part of the Communication Mix en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on determining the current satisfaction of company SPUR Inc. Compare the relationship between price and quality as the main aspect decision-making customers in their shopping. The theoretical part deals with the marketing research and its processes, customer relationship management and their purchasing conduct. Sales promotion focuses on the analysis of customer satisfaction and market segmentation. The practical part is characterized the company environment, its customers and market segmentation. Below, the practical part contains questionnaire survey monitored issues. In conclusion the results of the questionnaire survey along with proposal recommendation. These recommendation should lead to increase customer satisfaction and their repeated purchase. Also to increase sales, profits, and maintain a good position in the manufacturing market. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27996
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
vágnerová_2012_bp.pdf 1.060Mb PDF View/Open
vágnerová_2012_vp.pdf 312.3Kb PDF View/Open
vágnerová_2012_op.pdf 443.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account