Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu |
Autor: |
Vágnerová, Martina
|
Vedoucí: |
Gregarová, Helga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zjištění spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. Porovnání vztahu mezi cenou a kvalitou jako hlavního aspektu rozhodování zákazníků při jejich nakupování. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a jeho postupy, řízení vztahů se zákazníky a jejich kupním chováním. V rámci podpory prodeje se orientuje na analýzu spokojenosti zákazníků a možnosti segmentace. V praktické části je charakterizováno prostředí firmy, její zákazníci a tržní segmentace. Dále praktická část obsahuje dotazníkové šetření sledované problematiky. V závěru této práce jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření a navrhnuta doporučení. Tato doporučení by měla vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a jejich opětovnému nákupu. Také ke zvýšení prodeje, zisku a udržení dobrého postavení na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22252
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
27996
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet