Komunikační plán vybraných výrobků společnosti Paragan s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pala, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Gančarčíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T02:27:14Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T02:27:14Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22217
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá zpracováním marketingového komunikačního plánu pro společnost Paragan, s.r.o. se zaměřením na výrobu nástaveb. Práce je rozdělena do dvou částí ? teoretická a praktická část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů z oblasti marketingové komunikace a tvorby marketingového plánu. Praktická část stručně popisuje společnost Paragan s.r.o., jejich produkty a obsahuje ekonomické analýzy. Dále zahrnuje analýzou stávajících komunikačních aktivit pro nástavby a navržení nového komunikačního plánu s doporučeními pro realizaci. Plán vychází z cílů a cílových skupin stanovených před jeho vytvořením. V závěru je navržen časový harmonogram a rozpočet. |
cs |
dc.format |
65 s. (71296 znaků bez mezer) |
cs |
dc.format.extent |
2422747 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
osobní komunikace
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
The communication plan
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
personal communication
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační plán vybraných výrobků společnosti Paragan s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Plan for Selected Products of the Company Paragan,s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with processing of the company Paragan Ltd. with focus on production of superstructures. The thesis is devided into two parts ? the theoretical part and the practical part. The theoretical part includes an explanation of terms of marketing communications and terms of marketing plan creation. The practical part shortly describes the company Paragan Ltd, their products and contains economic analysis. Than it includes analysis of existing communications activities, proposal of new communication plan with recommendations for its realization. The communication plan is based on goals and target groups set prior to communication plan creation. The timetable and the budget are proposed in conclusion. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27911
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account