Komunikační plán vybraných výrobků společnosti Paragan s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán vybraných výrobků společnosti Paragan s.r.o. |
Autor: |
Gančarčíková, Martina
|
Vedoucí: |
Pala, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá zpracováním marketingového komunikačního plánu pro společnost Paragan, s.r.o. se zaměřením na výrobu nástaveb. Práce je rozdělena do dvou částí ? teoretická a praktická část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů z oblasti marketingové komunikace a tvorby marketingového plánu. Praktická část stručně popisuje společnost Paragan s.r.o., jejich produkty a obsahuje ekonomické analýzy. Dále zahrnuje analýzou stávajících komunikačních aktivit pro nástavby a navržení nového komunikačního plánu s doporučeními pro realizaci. Plán vychází z cílů a cílových skupin stanovených před jeho vytvořením. V závěru je navržen časový harmonogram a rozpočet. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22217
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
27911
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet