Analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace společnosti ABC
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Nováková, Adéla
|
|
dc.contributor.author |
Mikesková, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T23:05:38Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T23:05:38Z |
|
dc.date.issued |
2012-05-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22145
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti ABC. Práce se skládá ze dvou stěžejních částí. Úvod charakterizuje komunikaci, představuje nástroje marketingové komunikace a mapuje základní analytické metody. Další částí je analýza prostředí společnosti ABC a vybraných nástrojů marketingové komunikace, jako jsou webové stránky, event marketing a e-mail marketing ve vztahu k cílovým skupinám. Na závěr práce shrnuje výsledky z provedených analýz a návrhy doporučení pro jejich zlepšení, které podrobuje nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
76 s. a 6 příloh (12220 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
5309426 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
VRIO analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
VRIO analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace společnosti ABC |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Selected Instruments of Marketing Communication in the Company ABC |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2012-09-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is analysis of marketing communication instruments in ABC company. Thesis consists of two cardinal parts. The introduction refers to communication, represents marketing communication instruments and refers to basic analytical methods. Next part consists of analysis of environment of ABC company and its representative marketing communication instruments - as web pages, event marketing, and e-mail marketing in relation to target groups. The conclusion summarize outcomes of analysis and suggestions for their improvements which are focused on cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
28239
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-08-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account