Analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace společnosti ABC
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace společnosti ABC |
Autor: |
Mikesková, Miroslava
|
Vedoucí: |
Nováková, Adéla
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti ABC. Práce se skládá ze dvou stěžejních částí. Úvod charakterizuje komunikaci, představuje nástroje marketingové komunikace a mapuje základní analytické metody. Další částí je analýza prostředí společnosti ABC a vybraných nástrojů marketingové komunikace, jako jsou webové stránky, event marketing a e-mail marketing ve vztahu k cílovým skupinám. Na závěr práce shrnuje výsledky z provedených analýz a návrhy doporučení pro jejich zlepšení, které podrobuje nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22145
|
Datum:
|
2012-05-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
28239
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet