Analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace společnosti ABC

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace společnosti ABC

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace společnosti ABC
Autor: Mikesková, Miroslava
Vedoucí: Nováková, Adéla
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti ABC. Práce se skládá ze dvou stěžejních částí. Úvod charakterizuje komunikaci, představuje nástroje marketingové komunikace a mapuje základní analytické metody. Další částí je analýza prostředí společnosti ABC a vybraných nástrojů marketingové komunikace, jako jsou webové stránky, event marketing a e-mail marketing ve vztahu k cílovým skupinám. Na závěr práce shrnuje výsledky z provedených analýz a návrhy doporučení pro jejich zlepšení, které podrobuje nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22145
Datum: 2012-05-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 28239


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mikesková_2012_bp.pdf 5.063Mb PDF Zobrazit/otevřít
mikesková_2012_vp.pdf 663.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
mikesková_2012_op.pdf 325.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet