dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Švábová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T21:46:43Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T21:46:43Z |
|
dc.date.issued |
2012-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22119
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je specifikovat sociální reklamu a porovnat vybrané parametry sociální rekla-my na kampani realizované neziskovou společností v zahraničí a kampaní realizovanou komerčním subjektem v České republice se společným tématem: podpora konzumace ko-houtkové vody. Podstatou práce je charakterizovat a porovnat nejefektnější marketingové formy použité obou v kampaních. Teoretická část práce popisuje neziskový sektor a jeho cíle, sociální marketing, so-ciální reklamu i společenskou odpovědnost firem. Součástí teoretické části jsou také důvo-dy vedoucí k výběru námětu kampaně, volby společností i vymezení problematiky pitné vody. Praktická část se věnuje popisu obou vybraných společností, charakteristice a analýze kampaní, použitých forem a zhodnocení účinku obou kampaní. |
cs |
dc.format |
79 |
cs |
dc.format.extent |
3594152 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
společenský odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
kohoutková voda
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
social responsibility of companies
|
en |
dc.subject |
non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
tap water
|
en |
dc.title |
Sociální reklama v tuzemsku a v zahraničí |
cs |
dc.title.alternative |
Social Advertising in the Czech Republic and Abroad |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2012-10-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of the thesis is the specification of social advertising and the comparison of its selected parameters using the example of a campaign conducted by a non-profit organi-zation abroad and a campaign conducted by a commercial subject in the Czech Republic. The topic of both campaigns is the same: the support of tap water consumption. The es-sence of the thesis is to characterize and to compare the most effective marketing forms as used in both campaigns. The theoretical part deals with the non-profit sector and its goals, social marketing, social advertising and, last but not least, social responsibility of companies. Apart from these issues, the theoretical part also deals with the reasons for the choice of a particular campaign topic, the choice of companies, and some aspects of drinking water. The practical part deals with the characterization of the companies in question, the characterization and analyses of the campaigns, the forms used in the campaigns, and the evaluation of the im-pact of the two campaigns. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
28263
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-09-14 |
|