Sociální reklama v tuzemsku a v zahraničí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama v tuzemsku a v zahraničí |
Autor: |
Švábová, Markéta
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je specifikovat sociální reklamu a porovnat vybrané parametry sociální rekla-my na kampani realizované neziskovou společností v zahraničí a kampaní realizovanou komerčním subjektem v České republice se společným tématem: podpora konzumace ko-houtkové vody. Podstatou práce je charakterizovat a porovnat nejefektnější marketingové formy použité obou v kampaních. Teoretická část práce popisuje neziskový sektor a jeho cíle, sociální marketing, so-ciální reklamu i společenskou odpovědnost firem. Součástí teoretické části jsou také důvo-dy vedoucí k výběru námětu kampaně, volby společností i vymezení problematiky pitné vody. Praktická část se věnuje popisu obou vybraných společností, charakteristice a analýze kampaní, použitých forem a zhodnocení účinku obou kampaní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22119
|
Datum:
|
2012-05-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
28263
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet