Analýza marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mikuláštík, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Blahová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T20:20:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T20:20:05Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22046
|
|
dc.description.abstract |
Význam marketingu ve veřejném sektoru nabírá stále většího významu. Místní samosprávy si uvědomují jeho úlohu a věnují mu velkou pozornost. Jejich marketingová komunikace se zaměřuje především na místní občany a návštěvníky. Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko. První část je věnována teoretickým poznatkům z regionálního marketingu, marketingové komunikaci a marketingu cestovního ruchu. Druhá část analyzuje marketingovou komunikaci mikroregionu. V závěru práce jsou návrhy na zlepšení stávající komunikace. |
cs |
dc.format |
86 s. (101 371 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3098190 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
regionální marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
mikroregion Východní Slovácko
|
cs |
dc.subject |
regional marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
microregion Východní Slovácko
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Activity within the Microregion of Východní Slovácko |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kadubec, Jan |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The importance of marketing in the public sector takes on more significance. Local governments are aware of its role and pay attention to it. Their marketing communication is focused primarily on inhabitants and visitors. The aim of bachelor thesis is to analyze the marketing activities within the microregion of Východní Slovácko. The first part is devoted to theoretical knowledges of regional marketing, marketing communication and tourism marketing. The second part analyzes marketing communication of microregion. In conclusion, there are proposals to improve of the existing communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24242
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account