Analýza marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikuláštík, Milan
dc.contributor.author Blahová, Dominika
dc.date.accessioned 2013-10-07T20:20:05Z
dc.date.available 2013-10-07T20:20:05Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22046
dc.description.abstract Význam marketingu ve veřejném sektoru nabírá stále většího významu. Místní samosprávy si uvědomují jeho úlohu a věnují mu velkou pozornost. Jejich marketingová komunikace se zaměřuje především na místní občany a návštěvníky. Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko. První část je věnována teoretickým poznatkům z regionálního marketingu, marketingové komunikaci a marketingu cestovního ruchu. Druhá část analyzuje marketingovou komunikaci mikroregionu. V závěru práce jsou návrhy na zlepšení stávající komunikace. cs
dc.format 86 s. (101 371 znaků) cs
dc.format.extent 3098190 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject regionální marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject mikroregion Východní Slovácko cs
dc.subject regional marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject tourism en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject microregion Východní Slovácko en
dc.title Analýza marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Activity within the Microregion of Východní Slovácko en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kadubec, Jan
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated The importance of marketing in the public sector takes on more significance. Local governments are aware of its role and pay attention to it. Their marketing communication is focused primarily on inhabitants and visitors. The aim of bachelor thesis is to analyze the marketing activities within the microregion of Východní Slovácko. The first part is devoted to theoretical knowledges of regional marketing, marketing communication and tourism marketing. The second part analyzes marketing communication of microregion. In conclusion, there are proposals to improve of the existing communication. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24242
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
blahová_2012_bp.pdf 2.954Mb PDF View/Open
blahová_2012_vp.zip 19.00Kb Unknown View/Open
blahová_2012_op.pdf 123Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account