Analýza marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko |
Autor: |
Blahová, Dominika
|
Vedoucí: |
Mikuláštík, Milan
|
Abstrakt:
|
Význam marketingu ve veřejném sektoru nabírá stále většího významu. Místní samosprávy si uvědomují jeho úlohu a věnují mu velkou pozornost. Jejich marketingová komunikace se zaměřuje především na místní občany a návštěvníky. Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko. První část je věnována teoretickým poznatkům z regionálního marketingu, marketingové komunikaci a marketingu cestovního ruchu. Druhá část analyzuje marketingovou komunikaci mikroregionu. V závěru práce jsou návrhy na zlepšení stávající komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22046
|
Datum:
|
2012-04-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24242
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet