dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Matějka, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T16:15:07Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T16:15:07Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21939
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce je komunikace společnosti s využitím sociálních médií se zaměřením na jednu konkrétní společnost ? Pivovar Svijany. Social Media, resp. sociální sítě jsou aktuálně jedním z nejrychleji se rozvíjejících oblastí v marketingových komuni-kacích. Uživatelé přibývají celosvětově po milionech a firmy se je snaží co nejlépe využít jak pro komunikaci se svými zákazníky (či potenciálními zákazníky) a samozřejmě i pro prodej svých produktů či služeb. Práce se konkrétně zabývá komunikační strategií pro Pi-vovar Svijany, jeho příležitostmi a hrozbami při komunikaci v sociálních médiích. Cílem práce je v teoretické části definovat pojmy potřebné pro pochopení jednotlivých součástí komunikace, vymezit sociální média, kterými se práce bude zabývat a v neposlední řadě stanovit metodologii pro analytickou část práce. V té budou analyzovány současná situace, příležitosti a hrozby v rozvoji komunikace a stav komunikace konkurence. V projektové části dojde k přípravě komunikace samotné. |
cs |
dc.format |
109 s. (161 884 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
4037291 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Web 2.0
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
LinkedIn
|
cs |
dc.subject |
Google+
|
cs |
dc.subject |
Pinterest
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
Social Media Monitoring
|
cs |
dc.subject |
Pivovar Svijany
|
cs |
dc.subject |
Web 2.0
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
LinkedIn
|
en |
dc.subject |
Google+
|
en |
dc.subject |
Pinterest
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
Social Media Monitoring
|
en |
dc.subject |
Svijany Brewery
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie s využitím sociálních médií-Pivovar Svijany |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategies Using Social Media-Svijany Brewery |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2012-10-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Topic of this thesis is communication of the company using social media focused on one particular company ? Svijany Brewery. Social media, respectively, social networks are currently one of the fastest growing areas in marketing communications. Users grow by millions worldwide and companies are trying to make the best of how to communicate with your customers (or potential customers) and also for the sale of its products or services. The work is mainly concerned with communication strategies of Svijany Brewery, its opportunities and threats for communication in social media. The aim of this work is in the theoretical part to define notions necessary to understand the individual components of communications, define social media, which will thesis deal with and last but not least to determine the methodology for the analytical part of the work. In this part will be analyzed current situation, opportunities and threats in communication development and communi-cation of competitive companies. The project part is to prepare the communication itself. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26282
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|