Komunikační strategie s využitím sociálních médií-Pivovar Svijany

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie s využitím sociálních médií-Pivovar Svijany

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie s využitím sociálních médií-Pivovar Svijany
Autor: Matějka, Jan
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je komunikace společnosti s využitím sociálních médií se zaměřením na jednu konkrétní společnost ? Pivovar Svijany. Social Media, resp. sociální sítě jsou aktuálně jedním z nejrychleji se rozvíjejících oblastí v marketingových komuni-kacích. Uživatelé přibývají celosvětově po milionech a firmy se je snaží co nejlépe využít jak pro komunikaci se svými zákazníky (či potenciálními zákazníky) a samozřejmě i pro prodej svých produktů či služeb. Práce se konkrétně zabývá komunikační strategií pro Pi-vovar Svijany, jeho příležitostmi a hrozbami při komunikaci v sociálních médiích. Cílem práce je v teoretické části definovat pojmy potřebné pro pochopení jednotlivých součástí komunikace, vymezit sociální média, kterými se práce bude zabývat a v neposlední řadě stanovit metodologii pro analytickou část práce. V té budou analyzovány současná situace, příležitosti a hrozby v rozvoji komunikace a stav komunikace konkurence. V projektové části dojde k přípravě komunikace samotné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21939
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 26282


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
matějka_2012_dp.pdf 3.850Mb PDF Zobrazit/otevřít
matějka_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
matějka_2012_op.doc 145Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet