Marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Kirschová, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-07T15:26:31Z
dc.date.available 2013-10-07T15:26:31Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21918
dc.description.abstract Diplomová práce zpracovává problematiku marketingových komunikací ve společnosti mmcité, a.s. Hlavním cílem práce je zjistit současný stav a na základě analýzy nabídnout doporučení pro zlepšení situace společnosti zabývající se produkcí městského mobiliáře. Teoretická část se zabývá formami marketingové komunikace a jejich aplikace na trhu B2B. Praktická část podrobně analyzuje stávající komunikaci shrnutou ve SWOT analýze. Závěrečná projektová část nabízí doporučení pro zkvalitnění komunikace mmcité. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 3163449 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject B2B cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject městský mobiliář cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject B2B en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject street furniture en
dc.title Marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s. cs
dc.title.alternative Marketing Communications of mmcité, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2012-10-09
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issue of marketing communications of mmcité, a.s. The main objective of this work is to determine the current state of communication of mmcité and on the basis of an analysis to provide recommendations for improving company's communication. The theoretical part focuses on forms of marketing communication and their application in the B2B market. The practical part analyzes in detail the existing communication and provides summary in form of SWOT analysis. Project section provides recommendations to improve communication of mmcité, a.s. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26953
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
kirschová_2012_dp.pdf 3.016Mb PDF View/Open
kirschová_2012_vp.doc 117Kb Microsoft Word View/Open
kirschová_2012_op.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account