Marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s. |
Autor: |
Kirschová, Michaela
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce zpracovává problematiku marketingových komunikací ve společnosti mmcité, a.s. Hlavním cílem práce je zjistit současný stav a na základě analýzy nabídnout doporučení pro zlepšení situace společnosti zabývající se produkcí městského mobiliáře. Teoretická část se zabývá formami marketingové komunikace a jejich aplikace na trhu B2B. Praktická část podrobně analyzuje stávající komunikaci shrnutou ve SWOT analýze. Závěrečná projektová část nabízí doporučení pro zkvalitnění komunikace mmcité. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21918
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
26953
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet