dc.contributor.advisor |
Boráňová, Milena
|
|
dc.contributor.author |
Schenková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T12:03:03Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T12:03:03Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21808
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou public relations v letecké společnosti Aircraft Industries, a.s. Teoretická část je věnována literárnímu průzkumu, ve kterém jsem se snažila vystihnout podstatu a význam public relations. V praktické části je provedena analýza vnitřních a vnějších public relations. Součástí práce je rovněž marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření v rámci vnitřních komunikačních kanálů společnosti. Na základě zjištěných a vyhodnocených údajů, jsou navrhnuta možná řešení a doporučení pro dosáhnutí optimálního zefektivnění PR aktivit ve společnosti. |
cs |
dc.format |
73 s. (82 819 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1812784 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
inetrní a externí komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
internal and external communications
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Analýza PR aktivit společnosti Aircraft Industries, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of PR Activities of the Enterprise: Aircraft Industries, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the theme of public relations in the Aircraft Industries, a.s., the company producing aircraft. The theoretical part is devoted to literary research, in which I tried to grasp the meaning and importance of public relations. In the practical part the analysis of internal and external public relations is elaborated. The work is also in the form of marketing research survey in terms of internal company communication channels. Based on the survey data and its evaluation, possible solutions and recommendations for achieving optimal effectiveness of PR activities in society are proposed. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27984
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|