Analýza PR aktivit společnosti Aircraft Industries, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza PR aktivit společnosti Aircraft Industries, a.s. |
Autor: |
Schenková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Boráňová, Milena
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou public relations v letecké společnosti Aircraft Industries, a.s. Teoretická část je věnována literárnímu průzkumu, ve kterém jsem se snažila vystihnout podstatu a význam public relations. V praktické části je provedena analýza vnitřních a vnějších public relations. Součástí práce je rovněž marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření v rámci vnitřních komunikačních kanálů společnosti. Na základě zjištěných a vyhodnocených údajů, jsou navrhnuta možná řešení a doporučení pro dosáhnutí optimálního zefektivnění PR aktivit ve společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21808
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
27984
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet