Analýza faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Piškula, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T09:52:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T09:52:59Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21726
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin. Cílem práce bylo navrhnout vhodnou marketingovou strategii českým výrobcům potravin. Návrh strategie byl proveden na základě zjištěných údajů z dotazníkového šetření a jejich vyhodnocení formou ověření nebo zamítnutí hypotéz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá nákupním chováním a faktory, které nákupní chování ovlivňují. Dále se věnuje strategii mar-ketingové komunikace, komunikačním mixem a nástroji komunikačního mixu. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření na nákupní chování spotřebitele. Zjištěná data byla vyhodnocena jak statisticky pomocí ověření hypotéz, tak graficky a popisem. |
cs |
dc.format |
57 s. |
cs |
dc.format.extent |
1322806 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
potraviny
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelé
|
cs |
dc.subject |
české potraviny
|
cs |
dc.subject |
Consumer's behavior
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
food
|
en |
dc.subject |
consumers
|
en |
dc.subject |
Czech food
|
en |
dc.title |
Analýza faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Factors Influencing Consumer's Decision-making Process by Purchasing Food |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the research of factors that influence consumer's decision-making process when purchasing food. The aim was to offer an appropriate marketing strategy for Czech food producers. The draft strategy was based on findings from the survey data and their evaluation in the form of verification or rejection of hypotheses. The theoretical part deals with shopping behavior and the factors that influence buying behavior. It also contains the strategy of marketing communications, communication mix and its tools. In the practical part was used a questionnaire method on the topic of consum-er's behavior when buying things. The observed data were statistically evaluated using as test hypotheses, and so graphical descriptions. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24239
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account