Analýza faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Piškula, Milan
dc.date.accessioned 2013-10-07T09:52:59Z
dc.date.available 2013-10-07T09:52:59Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21726
dc.description.abstract Práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin. Cílem práce bylo navrhnout vhodnou marketingovou strategii českým výrobcům potravin. Návrh strategie byl proveden na základě zjištěných údajů z dotazníkového šetření a jejich vyhodnocení formou ověření nebo zamítnutí hypotéz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá nákupním chováním a faktory, které nákupní chování ovlivňují. Dále se věnuje strategii mar-ketingové komunikace, komunikačním mixem a nástroji komunikačního mixu. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření na nákupní chování spotřebitele. Zjištěná data byla vyhodnocena jak statisticky pomocí ověření hypotéz, tak graficky a popisem. cs
dc.format 57 s. cs
dc.format.extent 1322806 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nákupní chování cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject potraviny cs
dc.subject spotřebitelé cs
dc.subject české potraviny cs
dc.subject Consumer's behavior en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject food en
dc.subject consumers en
dc.subject Czech food en
dc.title Analýza faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin cs
dc.title.alternative Analysis of Factors Influencing Consumer's Decision-making Process by Purchasing Food en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the research of factors that influence consumer's decision-making process when purchasing food. The aim was to offer an appropriate marketing strategy for Czech food producers. The draft strategy was based on findings from the survey data and their evaluation in the form of verification or rejection of hypotheses. The theoretical part deals with shopping behavior and the factors that influence buying behavior. It also contains the strategy of marketing communications, communication mix and its tools. In the practical part was used a questionnaire method on the topic of consum-er's behavior when buying things. The observed data were statistically evaluated using as test hypotheses, and so graphical descriptions. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24239
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
piškula_2012_bp.pdf 1.261Mb PDF View/Open
piškula_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
piškula_2012_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account