Analýza faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin
Autor: Piškula, Milan
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin. Cílem práce bylo navrhnout vhodnou marketingovou strategii českým výrobcům potravin. Návrh strategie byl proveden na základě zjištěných údajů z dotazníkového šetření a jejich vyhodnocení formou ověření nebo zamítnutí hypotéz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá nákupním chováním a faktory, které nákupní chování ovlivňují. Dále se věnuje strategii mar-ketingové komunikace, komunikačním mixem a nástroji komunikačního mixu. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření na nákupní chování spotřebitele. Zjištěná data byla vyhodnocena jak statisticky pomocí ověření hypotéz, tak graficky a popisem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21726
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 24239


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
piškula_2012_bp.pdf 1.261Mb PDF Zobrazit/otevřít
piškula_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
piškula_2012_op.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet