Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Lukášková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Skokánková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T09:33:25Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T09:33:25Z |
|
dc.date.issued |
2011-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21715
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce hodnotí současný stav fungování marketingových činností při řízení ob-chodní společnosti Tesco. Účelem je nalezení neefektivních částí těchto procesů a jejich následné optimalizace tak, aby došlo ke zlepšení poskytovaných marketingových služeb, popřípadě ke snížení celkových nákladů. Práce řeší procesy v rovině teoretické a následně v rovině praktické. Obě složky jsou na-vzájem propojeny. Cílem práce je na základě analýzy marketingových metod v podniku navrhnout opatření vedoucí k zefektivnění chodu podniku. |
cs |
dc.format |
58 s. (76 272 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
1296921 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
společnost Tesco
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
retailing
|
en |
dc.subject |
company Tesco
|
en |
dc.title |
Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Methods Application Possibilities in Joint - stock Company Tesco Stores CR |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šefčík, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis evaluates current marketing activities of Tesco PLC management. The target is to determine the most effective parts of these processes and present optimization suggestions in order to improve upon the existing marketing services or to decrease the total costs. The thesis initially employs a theoretical approach and consequently a practical approach to the processes. Both segments are interconnected together. The aim of this thesis is to propose measures leading to streamline of business operations based on the analysis of marketing methods used within the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27443
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account