Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukášková, Eva
dc.contributor.author Skokánková, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-07T09:33:25Z
dc.date.available 2013-10-07T09:33:25Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21715
dc.description.abstract Bakalářská práce hodnotí současný stav fungování marketingových činností při řízení ob-chodní společnosti Tesco. Účelem je nalezení neefektivních částí těchto procesů a jejich následné optimalizace tak, aby došlo ke zlepšení poskytovaných marketingových služeb, popřípadě ke snížení celkových nákladů. Práce řeší procesy v rovině teoretické a následně v rovině praktické. Obě složky jsou na-vzájem propojeny. Cílem práce je na základě analýzy marketingových metod v podniku navrhnout opatření vedoucí k zefektivnění chodu podniku. cs
dc.format 58 s. (76 272 znaků). cs
dc.format.extent 1296921 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject společnost Tesco cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing communication en
dc.subject retailing en
dc.subject company Tesco en
dc.title Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s. cs
dc.title.alternative Marketing Methods Application Possibilities in Joint - stock Company Tesco Stores CR en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šefčík, Vladimír
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis evaluates current marketing activities of Tesco PLC management. The target is to determine the most effective parts of these processes and present optimization suggestions in order to improve upon the existing marketing services or to decrease the total costs. The thesis initially employs a theoretical approach and consequently a practical approach to the processes. Both segments are interconnected together. The aim of this thesis is to propose measures leading to streamline of business operations based on the analysis of marketing methods used within the company. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27443
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-11


Files in this item

Files Size Format View
skokánková_2012_bp.pdf 1.236Mb PDF View/Open
skokánková_2012_vp.zip 38.59Kb Unknown View/Open
skokánková_2012_op.pdf 43.74Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account