Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s. |
Autor: |
Skokánková, Lenka
|
Vedoucí: |
Lukášková, Eva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce hodnotí současný stav fungování marketingových činností při řízení ob-chodní společnosti Tesco. Účelem je nalezení neefektivních částí těchto procesů a jejich následné optimalizace tak, aby došlo ke zlepšení poskytovaných marketingových služeb, popřípadě ke snížení celkových nákladů. Práce řeší procesy v rovině teoretické a následně v rovině praktické. Obě složky jsou na-vzájem propojeny. Cílem práce je na základě analýzy marketingových metod v podniku navrhnout opatření vedoucí k zefektivnění chodu podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21715
|
Datum:
|
2011-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
27443
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet