Měření spokojenosti zákazníků v cestovní agentuře CKM Olomouc
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bočková, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Otavová, Terezie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T08:12:57Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T08:12:57Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21680
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám tématikou měření spokojenosti zákazníků cestovní agentury CKM Olomouc. Měření spokojenosti zákazníků probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. První, teoretická část obsahuje zpracované poznatky z oblasti měření spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. Také jsem se zde zajímala o vývoj cestovního ruchu. Praktická část předkládá zpracované výsledky měření spokojenosti zákazníků, které vyplynuly z dotazníkového šetření. Na základě marketingového výzkumu jsou v závěru práce navrženy rady a doporučení, které by měly vést k větší spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
67 s. (11 280 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1880039 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
Customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků v cestovní agentuře CKM Olomouc |
cs |
dc.title.alternative |
Measuring Customer Satisfaction in the Travel Agency CKM Olomouc |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is focused on measuring customer satisfaction in the travel agency CKM Olomouc. Measuring customer satisfaction was done by means of questionnaire survey. The bachelor thesis consists of two parts, theoretical and practical. First, theoretical part contains elaborated knowledge about measuring customer satisfaction and marketing research. In this part I also was interested in tourism. Practical part shows elaborated resuls of measuring customer satisfaction which emerged from the questionnaire survey. Based on the marketing research I suggest the recommendation which should lead to higher customer satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27957
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account