Měření spokojenosti zákazníků v cestovní agentuře CKM Olomouc

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků v cestovní agentuře CKM Olomouc

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků v cestovní agentuře CKM Olomouc
Autor: Otavová, Terezie
Vedoucí: Bočková, Marcela
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se zabývám tématikou měření spokojenosti zákazníků cestovní agentury CKM Olomouc. Měření spokojenosti zákazníků probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. První, teoretická část obsahuje zpracované poznatky z oblasti měření spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. Také jsem se zde zajímala o vývoj cestovního ruchu. Praktická část předkládá zpracované výsledky měření spokojenosti zákazníků, které vyplynuly z dotazníkového šetření. Na základě marketingového výzkumu jsou v závěru práce navrženy rady a doporučení, které by měly vést k větší spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21680
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27957


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
otavová_2012_bp.pdf 1.792Mb PDF Zobrazit/otevřít
otavová_2012_vp.pdf 382.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
otavová_2012_op.pdf 420.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet