Měření spokojenosti zákazníků v cestovní agentuře CKM Olomouc
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníků v cestovní agentuře CKM Olomouc |
Autor: |
Otavová, Terezie
|
Vedoucí: |
Bočková, Marcela
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se zabývám tématikou měření spokojenosti zákazníků cestovní agentury CKM Olomouc. Měření spokojenosti zákazníků probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. První, teoretická část obsahuje zpracované poznatky z oblasti měření spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. Také jsem se zde zajímala o vývoj cestovního ruchu. Praktická část předkládá zpracované výsledky měření spokojenosti zákazníků, které vyplynuly z dotazníkového šetření. Na základě marketingového výzkumu jsou v závěru práce navrženy rady a doporučení, které by měly vést k větší spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21680
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
27957
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet