dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Klevetová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T08:01:33Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T08:01:33Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21673
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití koncepce CRM (Customer Relationship Management) při definování strategie marketingové komunikace. CRM je chápán jako filosofie podniku, jejíž uplatňování vede ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Pro formulování a efektivní realizaci komunikační strategie je klíčová identifikace a udržení hodnotných skupin zákazníků. Hodnotový přístup k marketingové komunikaci vede ke zvýšení loajality zákazníků a jejich referenční hodnoty. Součástí práce je podrobná marketingová situační analýza konkrétní firmy a návrh zaměření její komunikační politiky zohledňující strategii diferencovaného CRM. |
cs |
dc.format |
87 s. (125 349 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3957499 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
diferencované řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
celoživotní hodnota zákazníka
|
cs |
dc.subject |
hodnotový marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
referenční hodnota zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
differentiated customer relationship management
|
en |
dc.subject |
customer lifetime value
|
en |
dc.subject |
value marketing
|
en |
dc.subject |
marketing situational analysis
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
customer reference value
|
en |
dc.title |
Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací |
cs |
dc.title.alternative |
Strategy of CRM Use from the Perspective of Marketing Communications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2012-10-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis looks into possibilities of using the concept of CRM (Customer Relationship Management) in definition of a marketing communication strategy. CRM is seen as a busi-ness philosophy, whose application leads to an increase in its competitiveness. For the formulation and effective implementation of the communication strategy is a key matter to identify and maintain valuable customer groups. An approach to a marketing communica-tion based on value leads to increased customer loyalty and their reference values. Part of the thesis is a detailed marketing situational analysis of a specific company and proposal of its communication policy focus, with respect to the strategy of differentiated CRM. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26955
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|