Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací |
Autor: |
Klevetová, Renata
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití koncepce CRM (Customer Relationship Management) při definování strategie marketingové komunikace. CRM je chápán jako filosofie podniku, jejíž uplatňování vede ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Pro formulování a efektivní realizaci komunikační strategie je klíčová identifikace a udržení hodnotných skupin zákazníků. Hodnotový přístup k marketingové komunikaci vede ke zvýšení loajality zákazníků a jejich referenční hodnoty. Součástí práce je podrobná marketingová situační analýza konkrétní firmy a návrh zaměření její komunikační politiky zohledňující strategii diferencovaného CRM. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21673
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26955
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet