Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací
Autor: Klevetová, Renata
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá možnostmi využití koncepce CRM (Customer Relationship Management) při definování strategie marketingové komunikace. CRM je chápán jako filosofie podniku, jejíž uplatňování vede ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Pro formulování a efektivní realizaci komunikační strategie je klíčová identifikace a udržení hodnotných skupin zákazníků. Hodnotový přístup k marketingové komunikaci vede ke zvýšení loajality zákazníků a jejich referenční hodnoty. Součástí práce je podrobná marketingová situační analýza konkrétní firmy a návrh zaměření její komunikační politiky zohledňující strategii diferencovaného CRM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21673
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26955


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klevetová_2012_dp.pdf 3.774Mb PDF Zobrazit/otevřít
klevetová_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
klevetová_2012_op.pdf 212.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet