The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Kolářík, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-07T01:01:31Z
dc.date.available 2013-10-07T01:01:31Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21545
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je nalézt a analyzovat rozdíly v nákupním chování různých generací při nakupování značkových produktů. Tuto práci jsem rozdělil na dvě stěžejní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části se budu zabývat poznatky okolo samotného brandingu, značky jako takové, a v neposlední řadě se zaměřím na nákupní chování spotřebitele. V praktické části za pomoci dotazníku analyzuji nashromážděné informace a vyvodím z nich závěry. cs
dc.format 68 s. cs
dc.format.extent 1940120 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject branding cs
dc.subject značka cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject produkt cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject branding en
dc.subject brand en
dc.subject customer en
dc.subject product en
dc.subject purchasing behavior en
dc.title The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison cs
dc.title.alternative The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2013-06-11
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to find out and analyze differences in the purchasing behavior of various generations during the purchasing process of branded products. I divided this thesis into two pivotal parts: theoretical and practical. In theoretical part, I will deal with findings about branding itself, brand as it exists, and last but not least, I will focus on consumer purchasing behavior. In the practical part, with the help of a questionnaire, I will analyze collected data and according to these data, I will provide conclusions. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 30525
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02
local.subject značkové zboží cs
local.subject chování spotřebitelské cs
local.subject branded goods en
local.subject consumer behavior en


Files in this item

Files Size Format View
kolářík_2013_bp.pdf 1.850Mb PDF View/Open
kolářík_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
kolářík_2013_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account