The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison |
Autor: |
Kolářík, Tomáš
|
Vedoucí: |
Sasínková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je nalézt a analyzovat rozdíly v nákupním chování různých generací při nakupování značkových produktů. Tuto práci jsem rozdělil na dvě stěžejní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části se budu zabývat poznatky okolo samotného brandingu, značky jako takové, a v neposlední řadě se zaměřím na nákupní chování spotřebitele. V praktické části za pomoci dotazníku analyzuji nashromážděné informace a vyvodím z nich závěry. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21545
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
30525
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet