The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
Autor: Kolářík, Tomáš
Vedoucí: Sasínková, Martina
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je nalézt a analyzovat rozdíly v nákupním chování různých generací při nakupování značkových produktů. Tuto práci jsem rozdělil na dvě stěžejní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části se budu zabývat poznatky okolo samotného brandingu, značky jako takové, a v neposlední řadě se zaměřím na nákupní chování spotřebitele. V praktické části za pomoci dotazníku analyzuji nashromážděné informace a vyvodím z nich závěry.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21545
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 30525


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kolářík_2013_bp.pdf 1.850Mb PDF Zobrazit/otevřít
kolářík_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kolářík_2013_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet