dc.contributor.advisor |
Kutnohorská, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Srncová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T23:02:35Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T23:02:35Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21401
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zjistit úroveň psychické a sociální zralosti dětí předškolního věku. V teoretické části se zabývám celkovým vývojem dítěte a vnějšími i vnitřními faktory, které jeho vývoj a zralost ovlivňují. Dále se zabývám osobností dítěte, jak se utváří, formuje, determinuje a z jaké části se podílí na psychické a sociální zralosti. V závěru teoretické části shrnuji pedagogikco-psychologické metody, které napomáhají diagnostikovat úroveň zralosti či nezralosti dítěte. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem, jehož hlavním cílem je zjistit a ná-sledně popsat zastoupení dětí psychicky a sociálně zralých i nezralých v rodinném prostředí na Uherskohradišťsku a to ve městech Uherské Hradiště, Staré Město, Babice, Traplice, Jalubí a Mařatice. |
cs |
dc.format |
104 s. (102 003 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
11566383 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
psychická a sociální zralost
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
vývojová psychologie
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
psychical and social maturity
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
developmental psychology
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Sociální a psychická zralost dítěte předškolního věku z pohledu rodiče |
cs |
dc.title.alternative |
Social and Mental Maturity of a Preschool Child from the Perspective of Parents |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to determine the level of psychical and social maturity of preschool children. The theoretical part describes the general development of a child, the internal and external factors influencing its development and maturity. It also focuses on the personality of a child, how it is shaped, formed, determined and how big its role in psychical and social maturity is. In the conclusion of the theoretical part, I sum up the pedagogical-psychological methods which help to diagnose the level of maturity or immaturity of a child. The practical part consists of a quantitative research whose main aim is to determine and subsequently describe the amount of psychically and socially mature and immature chil-dren in the family environment in the region of Uherské Hradiště, in the cities of Uherské Hradiště, Staré Město, Babice, Traplice, Jalubí and Mařatice. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30914
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
psychika
|
cs |
local.subject |
socializace
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
psychic
|
en |
local.subject |
socialization
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |