Syndrom vyhoření u operátorů na Call centru a možnosti jeho zvládání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Syndrom vyhoření u operátorů na Call centru a možnosti jeho zvládání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Krafková, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-06T22:00:10Z
dc.date.available 2013-10-06T22:00:10Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21309
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na syndrom vyhoření ve vztahu k povolání operátora call centra, protože právě operátoři jsou tímto jevem výrazně ohroženi. Syndrom vyhoření se dotýká celé řady profesí, zejména těch, kde lidé svojí prací pomáhají ostatním. Mezi tuto skupinu můžeme zařadit i povolání operátora zákaznické linky. Součástí bakalářské práce je výzkumné šetření na základě kvantitativního dotazníku. Výzkum byl zaměřen na operátory call centra energetické společnosti E.ON Česká republika, konkrétně na pracovníky Zákaznické linky elektřina a plyn. cs
dc.format 59 cs
dc.format.extent 1110225 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Syndrom vyhoření cs
dc.subject operátor call centra cs
dc.subject psychické vyčerpání cs
dc.subject sociální prostředí cs
dc.subject relaxace cs
dc.subject Burn-out syndrome en
dc.subject call center operator en
dc.subject psychological exhausting en
dc.subject social environment en
dc.subject relaxation en
dc.title Syndrom vyhoření u operátorů na Call centru a možnosti jeho zvládání cs
dc.title.alternative Burnout Syndrome of the Call Center Operators and Possibilities of Coping with It en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kalivodová, Zuzana
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I have focused on the burn-out syndrome in relation to the occupation of call-center operators because operators are greatly affected by that phenomenon. Burn-out syndrome is connected with a wide range of professions, especially those where the aim of the job is helping others. Into that group the profession of customer line operators may be incorporated. A part of the bachelor thesis is investigation based on quantitative research questionnaires. The research has been focused on the call center operators - employees of the company E.ON Czech Republic, specifically on the staff of Electricity and Gas Customer Service. en
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/20358 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28689
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-22
local.subject zákaznické služby cs
local.subject telefonická komunikace cs
local.subject obchodníci cs
local.subject customer services en
local.subject telephone communication en
local.subject businessmen en


Files in this item

Files Size Format View
krafková_2013_bp.pdf 1.058Mb PDF View/Open
krafková_2013_vp.pdf 292.6Kb PDF View/Open
krafková_2013_op.zip 21.68Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account