Syndrom vyhoření u operátorů na Call centru a možnosti jeho zvládání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Syndrom vyhoření u operátorů na Call centru a možnosti jeho zvládání |
Autor: |
Krafková, Jana
|
Vedoucí: |
Jůzl, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na syndrom vyhoření ve vztahu k povolání operátora call centra, protože právě operátoři jsou tímto jevem výrazně ohroženi. Syndrom vyhoření se dotýká celé řady profesí, zejména těch, kde lidé svojí prací pomáhají ostatním. Mezi tuto skupinu můžeme zařadit i povolání operátora zákaznické linky. Součástí bakalářské práce je výzkumné šetření na základě kvantitativního dotazníku. Výzkum byl zaměřen na operátory call centra energetické společnosti E.ON Česká republika, konkrétně na pracovníky Zákaznické linky elektřina a plyn. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21309
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky a psychologie |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
28689
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet