Marketingová komunikace firem skupiny GiTy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace firem skupiny GiTy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Meissner, Ota
dc.contributor.author Dvořáková, Dagmar
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:43:47Z
dc.date.available 2010-07-14T01:43:47Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2127
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy GiTy a.s. Vypracovala jsem ji pro praktické využití ve firmě GiTy. Na základě výsledků analýzy prostředí, konkurence a SWOT analýzy jsem sestavila návrh komunikace firmy GiTy a návrh konkrétní reklamní kampaně v tisku, rádiích pro období srpen až listopad. Součástí je návrh investiční akce na vytvoření dostihové stáje GiTy. Cílem kampaně a investiční akce je zvýšení znalosti firmy u cílových skupin i veřejnosti. cs
dc.format 76 s. cs
dc.format.extent 757397 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.title Marketingová komunikace firem skupiny GiTy cs
dc.title.alternative Marketing communication of the firms company GiTy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vlčková, Ilona
dc.date.accepted 2006-06-02
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with marketing communication of the firm GiTy a.s. I worked it out for practical use in the firm GiTy. On the basis of environment and competition analysis results and SWOT analysis I drew up the communication project of the firm GiTy and the project of specific advertising campaign in the press, radio and outdoor advertising from August till November. The part of the project is investment for formation of turfs stable of the firm GiTy. The aim of the campaign and investment is increasing of GiTy knowledge by the target group and publicity. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3823
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2006_dp.pdfBlocked 739.6Kb PDF View/Open
dvořáková_2006_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
dvořáková_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account