Marketingová komunikace firem skupiny GiTy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace firem skupiny GiTy |
Autor: |
Dvořáková, Dagmar
|
Vedoucí: |
Meissner, Ota
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy GiTy a.s. Vypracovala jsem ji pro praktické využití ve firmě GiTy. Na základě výsledků analýzy prostředí, konkurence a SWOT analýzy jsem sestavila návrh komunikace firmy GiTy a návrh konkrétní reklamní kampaně v tisku, rádiích pro období srpen až listopad. Součástí je návrh investiční akce na vytvoření dostihové stáje GiTy. Cílem kampaně a investiční akce je zvýšení znalosti firmy u cílových skupin i veřejnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2127
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
3823
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet