Prosociální postoje jako kategorie sociální pedagogiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mühlpachr, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Bargelová, Judita
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T18:25:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T18:25:36Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21033
|
|
dc.description.abstract |
Současná postmoderní společnost je charakterizována výrazným rozvrstvením, které s sebou nese také řadu sociálních problémů. Stále častěji se setkáváme s různými postoji vůči minoritním sociálním skupinám. Problematika prosociálního chování a postojů se tedy stává velmi aktuálním tématem sociální pedagogiky. Cílem diplomové práce bylo pomocí kvantitativního šetření zjistit prosociální postoje studentů sociální pedagogiky vůči vybraným sociálním jevům, a také provést analýzu epistemologických poznatků vztahujících se k prosociálnímu chování v dnešní době v kontextu zahraniční literatury. V praktické části jsou zpracovány výsledky dotazníkového šetření a ověřovány hypotézy. Součástí praktické části jsou také návrhy k řešení těchto problémů. |
cs |
dc.format |
103 |
cs |
dc.format.extent |
2275610 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Prosociální chování
|
cs |
dc.subject |
postoje
|
cs |
dc.subject |
hodnotový systém
|
cs |
dc.subject |
extremismus
|
cs |
dc.subject |
osoby s postižením
|
cs |
dc.subject |
bezdomovec
|
cs |
dc.subject |
osoby se závislostí
|
cs |
dc.subject |
senioři
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
matky s dětmi
|
cs |
dc.subject |
Prosocial behavior
|
en |
dc.subject |
attitudes
|
en |
dc.subject |
value system
|
en |
dc.subject |
extremism
|
en |
dc.subject |
people with disabilities
|
en |
dc.subject |
homeless
|
en |
dc.subject |
addicts
|
en |
dc.subject |
the elderly
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
mothers with children
|
en |
dc.title |
Prosociální postoje jako kategorie sociální pedagogiky |
cs |
dc.title.alternative |
Prosocial Attitudes As a Category of Social Pedagogy |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzl, Miloslav |
|
dc.date.accepted |
2013-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The current postmodern society is characterized by strong stratification, which involves a number of social problems. Increasingly, we see various attitudes toward the minority social groups. The issue of prosocial behavior and attitudes thus is becoming a hot topic of social pedagogy. The aim of this thesis was to determine prosocial attitudes of students of social pedagogy toward selected social phenomena, and also to make an epistemological analysis of knowledge related to prosocial behavior nowadays in the context of foreign literature. The results of a questionnaire survey and tested hypotheses are presented in the practical part of the thesis. Proposals how to solve these problems are also included in the practical part. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28871
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-03-26 |
|
local.subject |
sociální chování
|
cs |
local.subject |
sociální pedagogové
|
cs |
local.subject |
social behavior
|
en |
local.subject |
social educators
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account