Prosociální postoje jako kategorie sociální pedagogiky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Prosociální postoje jako kategorie sociální pedagogiky |
Autor: |
Bargelová, Judita
|
Vedoucí: |
Mühlpachr, Pavel
|
Abstrakt:
|
Současná postmoderní společnost je charakterizována výrazným rozvrstvením, které s sebou nese také řadu sociálních problémů. Stále častěji se setkáváme s různými postoji vůči minoritním sociálním skupinám. Problematika prosociálního chování a postojů se tedy stává velmi aktuálním tématem sociální pedagogiky. Cílem diplomové práce bylo pomocí kvantitativního šetření zjistit prosociální postoje studentů sociální pedagogiky vůči vybraným sociálním jevům, a také provést analýzu epistemologických poznatků vztahujících se k prosociálnímu chování v dnešní době v kontextu zahraniční literatury. V praktické části jsou zpracovány výsledky dotazníkového šetření a ověřovány hypotézy. Součástí praktické části jsou také návrhy k řešení těchto problémů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21033
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
28871
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet