Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Pernický, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:26:56Z
dc.date.available 2010-07-14T01:26:56Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2081
dc.description.abstract Cílem této práce je poskytnout čtenáři přehled o nových trendech v marketingových komunikacích. Internet a digitální zábava jsou prudce se rozvíjející oblasti jejichž využití pro marketing vytváří novou disciplínu - e-marketing. Teoretická část této práce pojednává o Internetu a digitální zábavě, možnostech jejich využití a definuje uživatele, jeho chování. V této čáasti jsou nadefinovány nejpoužívanější elektronické marketingové nástroje pro Internet a digitální zábava a způsoby jejich využití. V praktické čáasti se nachází případová studie webové prezentace společnosti Škoda Auto a.s. a její analýza. Projektová čáast pak poejdnává o lánované rekonstrukci této prezentace a implementaci zábavního obsahu. cs
dc.format 105 cs
dc.format.extent 7192609 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject e-marketing cs
dc.subject Internet cs
dc.subject digitální zábava cs
dc.subject počítačové hry cs
dc.subject reklama cs
dc.subject in-game advertising cs
dc.subject bannerová reklama cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject e-marketing en
dc.subject Internet en
dc.subject digital entertainment en
dc.subject computer games en
dc.subject promotion en
dc.subject in-game advertising en
dc.subject banner advertisement en
dc.subject viral marketing en
dc.title Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu. cs
dc.title.alternative Electronic marketing aimed at digital entertainment en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2006-05-30
dc.description.abstract-translated Aim of this work is to provide the reader with an overview of new trends in marketing communiaction. Internet and digital entertainment grow fast and get very popular. Implementation of them into marketing communication creates new discipline - e-marketing. Theoretical part of this work describes Internet and digital entertainment, their possibilities and defines the users and their behaviour. In this part the most popular electronic marketing tools are defined. The analysys contains case study of Škoda Auto web presentation. Project part brings up some ideas of possible reconstruction of this web page and implementation of an entertainment content into it. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 706
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pernický_2006_dp.pdfBlocked 6.859Mb PDF View/Open
pernický_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
pernický_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account