Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Pernický, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T01:26:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T01:26:56Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2081
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je poskytnout čtenáři přehled o nových trendech v marketingových komunikacích. Internet a digitální zábava jsou prudce se rozvíjející oblasti jejichž využití pro marketing vytváří novou disciplínu - e-marketing. Teoretická část této práce pojednává o Internetu a digitální zábavě, možnostech jejich využití a definuje uživatele, jeho chování. V této čáasti jsou nadefinovány nejpoužívanější elektronické marketingové nástroje pro Internet a digitální zábava a způsoby jejich využití. V praktické čáasti se nachází případová studie webové prezentace společnosti Škoda Auto a.s. a její analýza. Projektová čáast pak poejdnává o lánované rekonstrukci této prezentace a implementaci zábavního obsahu. |
cs |
dc.format |
105 |
cs |
dc.format.extent |
7192609 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
digitální zábava
|
cs |
dc.subject |
počítačové hry
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
in-game advertising
|
cs |
dc.subject |
bannerová reklama
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
digital entertainment
|
en |
dc.subject |
computer games
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
in-game advertising
|
en |
dc.subject |
banner advertisement
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.title |
Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu. |
cs |
dc.title.alternative |
Electronic marketing aimed at digital entertainment |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Aim of this work is to provide the reader with an overview of new trends in marketing communiaction. Internet and digital entertainment grow fast and get very popular. Implementation of them into marketing communication creates new discipline - e-marketing. Theoretical part of this work describes Internet and digital entertainment, their possibilities and defines the users and their behaviour. In this part the most popular electronic marketing tools are defined. The analysys contains case study of Škoda Auto web presentation. Project part brings up some ideas of possible reconstruction of this web page and implementation of an entertainment content into it. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
706
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account