Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu.

Show full item record

No preview available
Title: Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu.
Author: Pernický, Jiří
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Cílem této práce je poskytnout čtenáři přehled o nových trendech v marketingových komunikacích. Internet a digitální zábava jsou prudce se rozvíjející oblasti jejichž využití pro marketing vytváří novou disciplínu - e-marketing. Teoretická část této práce pojednává o Internetu a digitální zábavě, možnostech jejich využití a definuje uživatele, jeho chování. V této čáasti jsou nadefinovány nejpoužívanější elektronické marketingové nástroje pro Internet a digitální zábava a způsoby jejich využití. V praktické čáasti se nachází případová studie webové prezentace společnosti Škoda Auto a.s. a její analýza. Projektová čáast pak poejdnává o lánované rekonstrukci této prezentace a implementaci zábavního obsahu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2081
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 706


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pernický_2006_dp.pdfBlocked 6.859Mb PDF
pernický_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
pernický_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account