dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Křížová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T14:12:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T14:12:59Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20744
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem připravenosti dětí mateřské školy na vstup do základní školy. Cílem bakalářské práce je zjištění stavu připravenosti dětí v jednotlivých oblastech vzdělávání. Teoretická část práce je zpracována metodou analýzy použité literatury. Pojednává o vývoji předškolního vzdělávání od začátků až po současnou mateřskou školu. Dále je v teoretické části věnován prostor jednotlivým oblastem vývoje dítěte od tří do šesti let. Je zde zpracovaná oblast řeči, hry, sluchového, zrakového a prostorového vnímání, sociální dovednosti, vnímání času, sebeobsluha, samostatnost, práce-schopnost, grafomotorika a kresba. Součástí teoretické části je i oblast spolupráce. V praktické části bakalářské práce je využíván kvalitativní výzkum, metoda strukturované-ho rozhovoru a analýza výsledků. Praktickým přínosem bakalářské práce je získání uceleného obrazu o stavu připravenosti dětí předškolního věku na vstup do základní školy. |
cs |
dc.format |
71 s. |
cs |
dc.format.extent |
4984421 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
učitelka mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
řeč
|
cs |
dc.subject |
grafomotorika
|
cs |
dc.subject |
kresba
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
dc.subject |
Kindergarten
|
en |
dc.subject |
elementary school
|
en |
dc.subject |
kindergartener
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
key competencies
|
en |
dc.subject |
general education plan
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
speech
|
en |
dc.subject |
graphmotor
|
en |
dc.subject |
drawing
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.title |
Připravenost předškolních dětí na vstup do základní školy očima pedagoga mateřské školy |
cs |
dc.title.alternative |
Nursery School Teachers' View on Preparedness of Preschool Children to Enter Elementary School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is about research of preparedness of kindergarten children for elementary school. The thesis objektive is to determine the status of preparedness of children in individual fields of education.The teoretici part is processed by analysis of used literature. It deals with the progressof pre-school education from the beginning to current kindergarten. The other field of interest in the teoretici part is given to individual fields of child?s progress from the vear of 3 to 6. The speech, games, aural, visual and spatial perception, social skills, perception of time, grooming, independence, ability to work, graphmotor and dra-wing skills are being processed here. The cooperetion is a part of theoretical part too. In practical part of the thesis the qualitative research, the structured interwiew and the analysis of results are used. The practical bendit of the thesis is to obtain comprehensive view of the preparedness status of pre-school children for elementary school. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28698
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-03-25 |
|
local.subject |
školní zralost
|
cs |
local.subject |
school readiness
|
en |