Připravenost předškolních dětí na vstup do základní školy očima pedagoga mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Připravenost předškolních dětí na vstup do základní školy očima pedagoga mateřské školy |
Autor: |
Křížová, Petra
|
Vedoucí: |
Jůzl, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem připravenosti dětí mateřské školy na vstup do základní školy. Cílem bakalářské práce je zjištění stavu připravenosti dětí v jednotlivých oblastech vzdělávání. Teoretická část práce je zpracována metodou analýzy použité literatury. Pojednává o vývoji předškolního vzdělávání od začátků až po současnou mateřskou školu. Dále je v teoretické části věnován prostor jednotlivým oblastem vývoje dítěte od tří do šesti let. Je zde zpracovaná oblast řeči, hry, sluchového, zrakového a prostorového vnímání, sociální dovednosti, vnímání času, sebeobsluha, samostatnost, práce-schopnost, grafomotorika a kresba. Součástí teoretické části je i oblast spolupráce. V praktické části bakalářské práce je využíván kvalitativní výzkum, metoda strukturované-ho rozhovoru a analýza výsledků. Praktickým přínosem bakalářské práce je získání uceleného obrazu o stavu připravenosti dětí předškolního věku na vstup do základní školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20744
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
28698
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet