Význam průřezových témat (dle RVP ZV) v současném základním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam průřezových témat (dle RVP ZV) v současném základním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tannenbergerová, Monika
dc.contributor.author Dvořáček, Antonín
dc.date.accessioned 2013-10-06T10:56:56Z
dc.date.available 2013-10-06T10:56:56Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20516
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na význam průřezových témat v rámci výchovně vzdělávacího procesu na našich základních školách. V úvodu popisuje historii a současný stav základního vzdělávání na našem území. Rovněž upozorňuje na osobnost pedagoga, jako základního socializačního činitele. Dále se věnuje základním kutikulárním dokumentům a jejich hlavním cílům. Primárně tato práce pojednává o obsahu jednotlivých průřezových témat tak, jak je stanoví Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. V závěru se práce věnuje provedenému výzkumu v oblasti multikulturní výchovy na základních školách a jeho vyhodnocení. cs
dc.format 80 cs
dc.format.extent 4213217 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Pedagogika cs
dc.subject Vzdělávání cs
dc.subject Výchova cs
dc.subject Základní škola cs
dc.subject Kompetence cs
dc.subject Průřezová témata cs
dc.subject Multikultura cs
dc.subject Společnost cs
dc.subject Pedagogy en
dc.subject Education en
dc.subject Upbringing en
dc.subject Primary school en
dc.subject Competences en
dc.subject Crosscutting topics en
dc.subject Multiculturality en
dc.subject Society en
dc.title Význam průřezových témat (dle RVP ZV) v současném základním vzdělávání cs
dc.title.alternative Importance of Summary Topics (according to RVP ZV) of Contemporary Elementary School Education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This work is focused on the importance of crosscutting topics within the education system in our primary schools. In the beginning, it describes the history and the current status of the primary education within our lands. It also points out the personality of the pedagogue, who is the basic socialization factor. Furthemore, it deals with elementary curricular documents and their goals. Primarily, this work deals with the content of each crosscutting topic in a way, that is specified in the General educational program for primary education. In the end, the work discusses the survey of the multicultural education in primary schools and its evaluation. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28601
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject základní školství cs
local.subject kurikulum cs
local.subject elementary schooling en
local.subject curriculum en


Files in this item

Files Size Format View
dvořáček_2013_bp.pdf 4.018Mb PDF View/Open
dvořáček_2013_vp.doc 92.5Kb Microsoft Word View/Open
dvořáček_2013_op.zip 14.36Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account