Význam průřezových témat (dle RVP ZV) v současném základním vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam průřezových témat (dle RVP ZV) v současném základním vzdělávání |
Autor: |
Dvořáček, Antonín
|
Vedoucí: |
Tannenbergerová, Monika
|
Abstrakt:
|
Tato práce je zaměřena na význam průřezových témat v rámci výchovně vzdělávacího procesu na našich základních školách. V úvodu popisuje historii a současný stav základního vzdělávání na našem území. Rovněž upozorňuje na osobnost pedagoga, jako základního socializačního činitele. Dále se věnuje základním kutikulárním dokumentům a jejich hlavním cílům. Primárně tato práce pojednává o obsahu jednotlivých průřezových témat tak, jak je stanoví Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. V závěru se práce věnuje provedenému výzkumu v oblasti multikulturní výchovy na základních školách a jeho vyhodnocení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20516
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
28601
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet