dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Šlachtová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T01:08:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:09Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2046
|
|
dc.description.abstract |
Péče o životní prostředí se stává velice aktuálním a diskutovaným tématem. Společnost Skanska, která je největší stavební společností v České republice, přijala v této oblasti řadu opatření a od roku 2005 je vztah k životnímu prostředí také hlavním tématem její komunikační strategie. V diplomové práci bylo demonstrováno, jakým způsobem je možné komunikační strategii zaměřenou na životní prostředí ve stavební firmě implementovat na jed-notlivé stávající prvky komunikačního mixu, a protože je Skanska společností nadnárodní, byla zde rovněž prokázána míra vlivu mateřské společnosti na interní a externí komunika-ci. |
cs |
dc.format |
80 s., 11 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2924832 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008 |
|
dc.subject |
Externí a interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Nadace Partnerství
|
cs |
dc.subject |
Skanska
|
cs |
dc.subject |
Společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
Životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
External and Internal Communication
|
en |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
Partnership Foundation
|
en |
dc.subject |
Skanska
|
en |
dc.subject |
Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
Environment
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie společnosti Skanska CZ a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The Communication Strategy of the Company Skanska CZ a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Environmental management has become a very actual and discussed issue. The firm Skanska, that is the greatest constructive company in the Czech Republic, adopted in this field a lot of measures and since 2005 the relationship to environment has also been the main topic of its communication strategy. In the Master thesis there was demonstrated, how the communication strategy focused on environment is possible to be implemented into the existing specific elements of communication mix. Due to the fact, that Skanska is a transnational company, also a magnitude of influence of the parent company on internal and external communications was presented. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2797
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|