Komunikační strategie společnosti Skanska CZ a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie společnosti Skanska CZ a.s. |
Autor: |
Šlachtová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Péče o životní prostředí se stává velice aktuálním a diskutovaným tématem. Společnost Skanska, která je největší stavební společností v České republice, přijala v této oblasti řadu opatření a od roku 2005 je vztah k životnímu prostředí také hlavním tématem její komunikační strategie. V diplomové práci bylo demonstrováno, jakým způsobem je možné komunikační strategii zaměřenou na životní prostředí ve stavební firmě implementovat na jed-notlivé stávající prvky komunikačního mixu, a protože je Skanska společností nadnárodní, byla zde rovněž prokázána míra vlivu mateřské společnosti na interní a externí komunika-ci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2046
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2797
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet