Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives

DSpace Repository

Language: English čeština 

Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemčoková, Katarína
dc.contributor.author Lutr, Marek
dc.date.accessioned 2013-10-06T10:17:13Z
dc.date.available 2013-10-06T10:17:13Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20458
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza kulturně specifického marketingu se zaměřením na webové stránky mezinárodních společností. Práce je rozvržena do dvou částí. Teoretická část práce rozebírá současné trendy a vyhlídky lokalizace, popisuje klíčové pojmy a pětistupňovou klasifikaci webových stránek dle jejich kulturní adaptace Dr. Singha. Popisuje rovněž Hofstedovy a Hallovy kulturní dimenze, jejich hodnoty v jednotlivých zemích a implikace pro kulturně ohleduplný webdesign. Praktickou část tvoří studie kulturní adaptace webových stránek největších světových automobilových výrobců. Na praktických příkladech jsou rovněž popsány specifické marketingové styly vhodné pro jednotlivé kultury. cs
dc.format 54 s. (74 457 znaků). cs
dc.format.extent 4915513 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject webové stránky cs
dc.subject kultura cs
dc.subject marketing cs
dc.subject lokalizace cs
dc.subject websites en
dc.subject culture en
dc.subject marketing en
dc.subject localization en
dc.title Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives cs
dc.title.alternative Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vinklárek, Petr
dc.date.accepted 2013-06-11
dc.description.abstract-translated The main objective of this bachelor thesis is an analysis of culturally specific marketing which is focused on websites of international companies. The work is divided into two parts. The theoretical part of the paper discusses current trends and prospects of localization, describes key concepts and Dr. Singh?s five-level classification of websites on the basis of their cultural adaptation. It also describes Hofstede and Hall?s cultural dimensions, their values in different countries and implications for culturally sensitive web design. The practical part comprises a cultural adaptation study of websites by world's largest automotive manufacturers. Practical examples are used to describe specific marketing styles appropriate to individual cultures. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 30616
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-30
local.subject internetový marketing cs
local.subject Internet marketing en


Files in this item

Files Size Format View
lutr_2013_bp.pdf 4.687Mb PDF View/Open
lutr_2013_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
lutr_2013_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account