Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives
Autor: Lutr, Marek
Vedoucí: Nemčoková, Katarína
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza kulturně specifického marketingu se zaměřením na webové stránky mezinárodních společností. Práce je rozvržena do dvou částí. Teoretická část práce rozebírá současné trendy a vyhlídky lokalizace, popisuje klíčové pojmy a pětistupňovou klasifikaci webových stránek dle jejich kulturní adaptace Dr. Singha. Popisuje rovněž Hofstedovy a Hallovy kulturní dimenze, jejich hodnoty v jednotlivých zemích a implikace pro kulturně ohleduplný webdesign. Praktickou část tvoří studie kulturní adaptace webových stránek největších světových automobilových výrobců. Na praktických příkladech jsou rovněž popsány specifické marketingové styly vhodné pro jednotlivé kultury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20458
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 30616


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lutr_2013_bp.pdf 4.687Mb PDF Zobrazit/otevřít
lutr_2013_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lutr_2013_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet